جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) سال 1399

جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) سال 1399

بدین­وسیله به اطلاع كليه متقاضیان ثبت­نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1399 می‌رساند، پذیرش دانشجو در سال 1399 براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" مصوب 18 اسفند 94 مجلس شورای اسلامی و آیین­ نامه اجرایی مربوطه و مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی" به ­شرح ذیل انجام خواهد شد. لذا ضرورت دارد متقاضیان ورود به دورة دکتری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی در آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) ثبت‌ نام و شرکت نمايند. لازم به ذکر است پذیرش براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت­ نام متعاقباً توسط این سازمان منتشر می‌شود)، صورت خواهد گرفت

فردا آغاز توزیع کارت آزمون دکتری۹۸

فردا آغاز توزیع کارت آزمون دکتری۹۸

کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبان از ۳۰ بهمن تا ساعت ۲۴ پنجشنبه دوم اسفند می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

پذیرش 22 هزار نفر در آزمون دکتری 98

پذیرش 22 هزار نفر در آزمون دکتری 98

معاون آموزشی وزیر علوم، فناوری و تحقیقات گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو دکتری سالانه با احتساب بخش دولتی بالغ بر 22 هزار نفر است که در سال جاری این ظرفیت در دانشگاه ها تغییر نکرده است.