بازرسی از دفاتر قانونی دکتر محسن ریاضی

شابک :

978-622-5765-52-8

توضیحات :

کتاب بازرسی از دفاتر قانونی در پرتو مقررات کاربردی سازمان تامین اجتماعی

چاپ اول 1401 در 114 صفحه

يکی از مسائل اصلی کارفرمايان با سازمان تأمين اجتماعی، بدهی بيمه ای است که به دليل عدم ايفای تکاليف تعيين شده براي کارفرمايان در قوانين و مقررات سازمان تأمين اجتماعی از سوي اين سازمان براي کارفرمايان اعمال می شود.
بازرسی و به طور خاص بازرسی از دفاتر قانونی کارفرمايان، يکی از اصلی ترين فرايندهاي بررسی چگونگی انجام تکاليف کارفرمايان در قبال سازمان تأمين اجتماعی است که حسب ماده ۴۷ قانون تأمين اجتماعی، اين سازمان جهت بررسی صحت و سقم اطلاعات ارسالی کارفرمايان به اين سازمان، مجاز به انجام آن است.

شايد بتوان ادعا کرد که يکی از اصلی ترين دغدغه های کارفرمايان با سازمان تأمين اجتماعی، بدهی ناشی از فرايند بازرسی است، به نحوی که سهم بالايی از بدهی بيمه ای کارفرمايان را بدهی ناشی از فرايند بازرسی از دفاتر قانونی تشکيل می دهد. بازرسی از دفاتر قانونی را می توان به نوعی استخراج کارنامه اعمال کارفرمايان در قبال تکاليف تعيين شده از سوي سازمان تأمين اجتماعی در نظر گرفت.

تلاش اصلی در تدوين اين کتاب، پاسخگويی حداکثری به سوالات و نيازهاي مخاطبان در زمينه  بازرسی از دفاتر قانونی و به عبارتی بررسی کليه مسائل و دل مشغولی های کارفرمايان در حوزه بازرسی از دفاتر قانونی است.

 

  • مولف: دکتر محسن ریاضی
  • ناشر: انتشارات اندیشه ارشد با همکاری انتشارات دادبانان دانا

 

جهت دانلود کلیک کنید:

کتاب بازرسی از دفاتر قانونی در پرتو مقررات کاربردی سازمان تامین اجتماعی

خریداران این کتاب ، کتابهای زیر را هم خریده اند .