شرکت ها به دنبال مدير هستند نه فارغ التحصیلان MBA

شابک :

978-622-6747-06-6

توضیحات :

کتاب شرکت ها به دنبال مدير هستند نه فارغ التحصیلان MBA

نگاهی ژرف به عملکرد نرم افزاری مديريت و مديريت توسعه

Managers not MBAs

A Hard Look at the Soft Practice of Managing and Management Development by: Henry Mintzberg Published by Berrett-Koehler Publishers

اثری از دکتر هنری مینتزبرگ از اساتید و دانمشندان پرآوازه مدیریت

 

یکی از پرسش های اساسی در حوزه MBA همواره این سوال بوده است که آیا روش های آموزش در رشته MBA اثر بخش است؟ آیا دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته می توانند در آینده اثر بخشی و کارایی لازم را در شرکت ها و سازمان ها داشته باشند؟

موضوع کتاب حاضر، شناخت رشتهMBA ، دیدگاه انتقادی به روش یادگیری مدیریت و دستیابی به اثربخشی در رشته ی مدیریت است که در پانزده فصل تنظیم شده است. این کتاب به دو بخش کلی تقسیم می شود.

در بخش اول با روش های غلط آموزش مدیریت و پیامدهای آن در رشته MBA آشنا می شویم و در بخش دوم کتاب نحوه صحیح آموزش مدیریت و پرورش مدیران بیان می گردد.

آقای دکتر هنری مینتزبرگ مولف این کتاب از اساتید و دانشمندان پرآوازه مدیریت می باشد. نگاه مینتزبرگ به رشته مدیریت بسیار واقع گرایانه است  و وی در این کتاب سوالاتی بنیادی را مطرح می نماید. 

نظر به جدید بودن موضوعات، محتوای اثر برای مطالعه دانشجویان مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی به ویژه دانشجویان MBA و همچنین برای مدیران سطوح عالی، میانی و عملیاتی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی پیشنهاد می شود.

 

مترجمین: دکتر عباسعلی رستگار و دکتر محمد کشاورز

 

جهت دانلود کلیک کنید:

managers not MBAs.pdf

خریداران این کتاب ، کتابهای زیر را هم خریده اند .