باشگاه 5 صبح

شابک :

978-622-6747-84-4

توضیحات :

کتاب باشگاه پنج صبح اثری 

اثری از "رابین شارما" نویسنده کتاب پرفروش "راهبی که فراری اش را فروخت"

داستانی جذاب و هیجان انگیز برای شروعی همه جانبه در کار و زندگی

The 5 AM club :own your morning, elevate your life by: Robin Sharma

رابین شارما، نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا، بیش از 20 سال قبل مفهوم باشگاه 5 صبح را به مخاطبان خود معرفی نمود. این مفهوم بر اساس یک برنامه صبحگاهی منظم و متحول کننده است که به بسیاری از انسان ها کمک کرده همراهی با افزایش کارایی خود، سلامت خود را تیز ارتقا دهند و به موفقیت های چشمگیر دست یابند.

باشگاه 5 صبح داستانی جذاب و سرگرم کننده دو غریبه است که با یک فرد فوق العاده ثروتمند، عجیب و مرموز ملاقات می کنند و این ملاقات به نقطه شروعی  برای تحول همه جانبه در زندگی آن ها تبدیل می شوند.

شما با مطالعه این کتاب:

  • خواهید فهمید نوابغ، غول­های دنیای تجارت و خردمندترین افراد جهان فعالیت­های صبحگاهی را چگونه آغاز می­کنند تا به دستاوردهای خیره­ کننده نائل شوند.
  • با فرمول کمترشناخته شده ­ای آشنا می­شوید که می­توانید آن را فوراً به اجرا درآورید تا صبح زود از خواب برخیزید، با انگیزه و تمرکز بالا کارهای خود را آغاز کنید و از هر روز زندگی­تان حداکثر استفاده را نمایید.
  • به صورت گام به گام با روشی آشنا می­شود که می­توانید به کمک آن از آرام­ترین ساعات زندگی خود محافظت نموده و آن را به زمانی برای ورزش، خودسازی و رشد شخصی تبدیل نمایید.
  • با روشی علمی آشنا می­شود که بر اساس یافته­ های علم اعصاب طراحی شده و می­تواند شما را یاری کند تا به راحتی و در زمانی که اکثر مردم در خواب هستند از خواب برخیزید، زمانی را به تفکر در مورد خود و کارهایتان اختصاص دهید، نیروی ابتکار عمل خود را ابراز کنید، کارهای روزانه خود را در آرامش آغاز نمایید و از شتاب و کلافگی بپرهیزید.
  • با تاکتیک­های محرمانه ­ای آشنا می­شوید که می­توانید با اجرای آن­ها از استعدادها و رویاهای خود در مقابل وسوسه عوامل دیجیتالی حواس­ پرت­ کن و مشغولیت­های بی­ اهمیت محافظت نمایید، به ثروت و اعتبار دست یابید و تأثیری ماندگار از خود در این جهان بر جای بگذارید.

 

مترجم: دکتر محمد باقری

 

جهت دانلود کلیک کنید:

کتاب باشگاه 5 صبح

خریداران این کتاب ، کتابهای زیر را هم خریده اند .