قدرت حال اکهارت تله

شابک :

978-622-9896-58-7

توضیحات :

کتاب قدرت حال اکهارت تله

راهکارهای بیداری معنوی

The Power Of Now, A Guide to Spiritual Enlightenment By: Eckhart Tolle

این کتاب افکار شما را تحت تأثیر قرار می­دهد و نتیجه آن شادی بیشتر، در حال حاضر خواهد بود. (مجله اپرا)

این کتاب یکی از بهترین کتاب­هایی است که در طی سال­های طولانی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. هر جمله در این کتاب با حقیقت و قدرت احاطه شده است. (دیپاک چوپرا، نویسنده کتاب هفت قانون معنوی موفقیت)

 

برای سفر به «قدرت حال»، باید ذهن تحلیلی خود ساخته شده دروغین­ مان یعنی «ایگو» را پشت سر بگذاریم. از همان صفحه اول این کتاب خارق‌العاده، ما به سرعت به سمت ارتفاع بسیار بالاتری حرکت می‌کنیم، جایی که هوای سبک‌تری تنفس می‌کنیم.

ما به جوهر فناناپذیر وجودمان متصل می­شویم. یک زندگی جاودانه و همیشه حاضر فراتر از اشکال بی­شمار زندگی که در معرض تولد و مرگ هستند. اگرچه این سفر چالش برانگیز است، اکهارت تله به زبان ساده و یک سؤال آسان و در قالب پرسش و پاسخ برای راهنمایی ما استفاده می­کند.

کتاب قدرت حال از اولین انتشارش، یکی از آن کتاب‌های نادری است که قدرت ایجاد تجربه‌ای جالب در بین خوانندگان دارد. کتابی که می‌تواند زندگی آنها را به طور اساسی به سمت بهتر شدن تغییر دهد. اکهارت تله یک معلم معنوی معاصر است که با هیچ دین یا سنت خاصی همسو نیست. او با وضوح، بی‌زمان، بدون پیچیدگی همانند استادان معنوی باستانی می‌نویسد و پیامی ساده و در عین حال عمیق می‌دهد؛ راهی برای رهایی از رنج و رسیدن به صلح وجود دارد.

اکهارت تله نویسنده کتاب­های دیگری همچون "سکوت سخن می­گوید" و "تمرین نیروی حال"است.

 

  • نویسنده: دکتر اکهارت تله
  • ترجمه: دکتر محمد کشاورز، دکتر ناهید محمدی ثابت
  • ناشر: انتشارات راداس

 

خریداران این کتاب ، کتابهای زیر را هم خریده اند .