یک میلیون فالوور براندن کین

شابک :

978-622-9890-28-8

توضیحات :

کتاب یک میلیون فالوور

چگونه در مدت 30 روز تعداد زیادی دنبال کننده در شبکه های اجتماعی داشته باشیم و برند و کسب و کار خود را بهبود ببخشیم؟

One Million Follower, How I Built a Massive Social Following in 30 Days By: Brendan Kane

موضوع کتاب حاضر، اثرات دستیابی به دنبال­ کنندگان میلیونی و نحوه جذب دنبال­ کنندگان در رسانه­ های اجتماعی مختلف همچون فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، اسنپ چت و .... است که در 12 فصل جمع­ آوری شده است.

جملاتی در ستایش کتاب یک میلیون فالوور:

  • امروزه، دنیای آنلاین آنقدر پر از آشوب است که حتی محتوای عالی نیز اغلب فراموش می­ شود یا نادیده انگاشته می­ شود. خبر خوب این است که شما می­توانید کنترل توانایی­ های خود را برای رسیدن به مخاطبان گسترده در دست بگیرید و شما می توانید همین امروز با کتاب یک میلیون دنبال­ کننده شروع کنید. (کتی کوریک)
  • برندان یک فرد متفاوت در این بازار آشفته است. استراتژی­های او به راحتی قابل اجرا است و به موفقیت چشمگیری منجر خواهد شد. کارکردن با او چشم مرا بر قدرت ایده­ های او بازکرد. او در کاری که انجام می­ دهد، بهترین است. (لوک وال، تهیه کننده اجرایی در ساپورت ایلوستریتد و یاهو)
  • همۀ داستان موفقیت­ های برندان از آن جایی جالب­تر است که آنها مربوط به برندهای بزرگ جهانی مثل تیلور سویفت،ریحانا، جیسون استاتهام، کتی کوریک، ام تی وی،وایس،لاینزگیت و یاهو هستند. به عنوان یک مطالعۀ موردی برای این کتاب او با کارهایش نشان داد که می­توانیک میلیون دنبال­کننده واقعی را با پولی اندک و در طول مدت زمان کمی جمع­ آوری کرد. آزمایش و روش تحقیق بخش­های بزرگی در موفقیت برندان هستند و او به شکل باورنکردنی سخاوتمند است که این جنبه از کارهایش را با دنیا به اشتراک گذاشته است. (گریک دارکین، مدیرعامل جیوتس و دیتا معاون ارشد سابق تجزیه و تحلیل­های بازاریابی در وارنر بروس پیکچرز)
  • برندان ارزش رسانه­های پولی را بهتر از هر کس دیگری که من می­شناسم، می­ داند و ارزش پرداخت های کاراو اینکه برای موفقیت محتوای خوب نیازمند چه میزان از شروع خوب و زیرساخت برنامه ه­ای مناسب است، می ­داند. (اریک برونستین، مدیرعامل و مدیر ارشد استراتژی در بخش به اشتراک­ گذاری)

 

  • نویسنده: براندن کین
  • ترجمه: دکتر محمد کشاورز
  • ناشر: انتشارات راداس

خریداران این کتاب ، کتابهای زیر را هم خریده اند .